Sayfalar

25 Ocak 2010 Pazartesi

bazı sözler

Bana yukardan bakarsanız bir aptal görürsünüz,Aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz,Karşıdan bakarsanız kendinizi görürsünüz...

Yanımda kimse olmadığından değil benim yalnızlığım;Yalnız olduğumu söyleyecek kimsem olmadığından benim yalnızlığım.

koku,tad,sıcak.. sende aradığım herşey vardı.seni soğuk bulanlar ısıtamayanlardı

Altına işemek gibidir aşk...İşersin herkes görür, ama sıcaklığını yalnız sen hissedersin...

Gittiğine inansaydım dönmeni beklerdim...

...Belki eline en yakışan takı benim elim...

rüzgar ne kadar sert eserse essin; kayadan alıp götüreceği tozdur...

Hayat; Sabri'nin çektiği şutlara benzer.. Gayet sert ve bir o kadar da isabetsiz...

“Önemli olan ‘zamana bırakmak’ değil,
‘zamanla bırakmamak’tir..”

''doğrularımı götürecek kadar yanlış yapmadım bu hayatta;çok sıkıştığım yerlerde boş bıraktım soruları.şimdi boş bıraktığım boşlukların birindeyim...kimsenin doğrusunu götürmedim ve en önemlisi kimsenin yanlışı olmadım bu hayatta''

Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu..dönmek ihtimali yok artık..o gülüşler düş oldu....

Uzaklık dediğin nedir ki sevgili ? Allah'ıda hiç görmeden sevmedik mi ?

bir çığlıktı yanlızlığım,hepiniz mi sağırdınız?..

Aşk ; Bir kişiyi dünyanın geri kalanından daha çok sevmektir"

ya al götür kalanımı ...
ya da gel tamamla eksik kalan yarımı ...

Dünyada barışı sağlamak isterseniz, politikacıları öldürün yeter, halklar zaten anlaşır...

kalbim etten bir organ sadece...kalbim yüreğim olur sen gelince...

oysa tek kişiLik bir kalabalıktım..

Gözyaşım ile gökyüzü yarışırken yine galibim.......

İyi olduğunuz için herkesin size adil davranmasını beklemek, vejetaryan olduğunuz için boğanın saldırmayacağını düşünmeye benzer.

Hayat kumdan kale yapmaksa deniz kenarında,,dalga hesabı yapmamaktır yaşamak...

0 yorum:

Yorum Gönder