Sayfalar

21 Eylül 2011 Çarşamba

21 Eylül İddaa Kuponu

Bu hafta oldukça güzel maçlar var.Ben de sizlere tahminlerimi ve kuponlarımı aktaracağım.Banko ve sürpriz kuponlarımı sizinle paylaşmak istiyorum.

Tahminler



574 Helsinki - Vaasa

Helsinki hiç şüphesiz çok daha kaliteli bir takım.Son haftalarda gol yollarında sıkıntı çekiyorlar.Ancak bu hafta bu sıkıntıyı yaşamayacaklarını düşünüyorum.H1 ve üst seçenekleri uygun.


575 Honka - Rovaniemi


Eğer Finlandiya Ligi'ni takip ediyorsanız maçların bol gollü geçtiğini bilirsiniz.Bu sezon 8 maçta 7+ gol olmuş.Maçları en çok 7+ olan takımlar ise İnter Turku ve Rovaniemi.Honka'nın henüz 7+ gol olan bir karşılaşması yok.Ligi incelediğimizde 7+ gol olan karşılaşmaların hepsinde KG olduğunu görüyoruz.Bu karşılaşmada KG var bahsini uygun görüyorum.Ayrıca bu karşılaşma için üst garanti,4-6 gol mantıklı bahislerdir.Ancak 7+ kesinlikle denenmelidir diye düşünüyorum.

581 Karabük - Galatasaray

Galatasaray açıldı desek yanlış olmaz sanırım.Samsunspor galibiyeti onları kendine getirdi ve bu karşılaşmada sahadan galip ayrılacaklarını düşünüyorum.MS 2

601 Basel - Lausanne

Basel'in rahat kazanacağını düşünüyorum.H1 olur.


607 Atl.Madrid - Sporting Gijon


Atl. Madrid geçen hafta rahat bir galibiyet aldı.Bu hafta da zorlanmayacaklarını düşünüyorum.Arda-Diego-Falcao üçlüsü bu sene çok iş yapacak gibi.Madrid,seyircisi önünde 2 farklı kazanır.

609 Santander - Real Madrid

Geçen haftaki Levante yenilgisi herkes için büyük sürpriz oldu.Real Madrid Barcelona önündeki puan avantajını yitirdi ve rakibinin gerisinde kaldı.Madrid rakibini farklı geçerek Barcelona'nın zorlu Valencia deplasmanında puan kaybetmesini bekler.Tahminim H2.



634 Rafaela - İndependiente


İndependiente,güçlü kadrosuna rağmen kötü gidiyor.Ancak geçen hafta evindeki Colon yenilgisinden sonra teknik direktörün görevine son verildi.Bu maçta İndependiente'nin galip geleceğini düşünüyorum,sürpriz kuponlarda yer verilebilir.Tahmin MS2.







Kuponlar




Banko Kupon

574 Helsinki - Vaasa (1h)

1,50

609 Santander (1h) - Real Madrid

1,50

617 Manchester City - Birmingham (1h)

1,50
_______________________________________________
Toplam Oran : 3,38



Sürpriz Kupon

575 Honka - Rovaniemi
Toplam Gol 7+ 17.0


581 Karabükspor - Galatasaray
Toplam Gol 2-3 : 1.75


607 Atl. Madrid - Sporting Gijon (1h)
1.9


634 Rafaela - Independiente
Maç Sonucu 2 3.2

609 Santander - Real Madrid
Toplam Gol 7+ 15.0
_______________________________________
Sistem 3
Kupon Bedeli 10 TL
Maksimum Kazanç : 2,237,55 TL

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sürpriz kuponda 4 maç gelmiştir arkadaşlar.Sistem 3'ü işaretlediğimiz için bir misli verip 10 TL'lik oynayanlar tamı tamına 265.6 TL kazandı.Kupon paylaşımları devam edecektir,bizi takip edin.

Yorum Gönder