Sayfalar

10 Ekim 2010 Pazar

Atiye & Teoman - Kal dinle indir mp3 şarkı sözü




Atiye & Teoman - Kal Şarkı Sözü

Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde
Kendini bilirsen
Yürüdügün yol seninle
Yeni dogmus bir bebek
Yeni açmis bir çiçek gibi
Bir ömür var önümde
Yasarim istedigim gibi
Bazen sikilirsin
Bazen bunalirsin hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakin korkma hayattan
Farkindayim seninleyim
Kal kal kal
Hep yanimda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
Içini yakacak düssen bile
Kalk yeniden bana sarilarak göster sevdigini
Kal


Birgün hersey degisir
Anlamak zor gelir bazen
Birgün herkes degisir
Yenilmek zor gelir zaten
Benim hayallerim var
Benim bitmeyen umutlarim
Ama bazen yanlizim
Sessiz, solgun sokaklarda
Bazen sikilirsin
Bazen bunalirsin hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakin korkma hayattan
Farkindayim seninleyim
Kal kal kal kal kal kal
Hep yanimda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
Içini yakacak düssen bile
Kalk yeniden bana sarilarak göster sevdigini
Kal
Ne kadar zor gelsede bazen
Aglamak gelsede içinden
En karanlik günde bile
Sakin korkma günes dogsun içinde
Kal

0 yorum:

Yorum Gönder